Als het om de zorg voor hun kinderen gaat, laten ouders zich meer dan gemiddeld leiden door hun gevoel. Daarmee is de kwaliteitsbeleving door klanten en het imago van jullie Kinderopvang organisatie steeds belangrijker. Maar niet iedereen is zich bewust van het imago dat jullie organisatie wil hebben. Of hoe ze de klantbeleving positief kunnen beïnvloeden. Daarom wil jij ambassadeurs in je organisatie. Zij weten waar de organisatie voor staat, zijn hier enthousiast over en kunnen dit altijd en overal uitdragen. Zij nemen initiatieven en trekken hun collega's met zich mee.
Tijdens deze training geven medewerkers zelf vorm aan hun ambassadeurschap. Ze raken bekend met de rol en taken van een ambassadeur en ontwikkelen competenties als samenwerken hiervoor. Ze brengen hun netwerk in kaart en brainstormen over de mogelijkheden om de contacten met (potentiële) klanten te benutten Bovendien maken ze een ambassadeursplan waarmee zij zelf in de praktijk aan de slag kunnen. De ambassadeurs zullen merken dat hun enthousiasme voor het werk en de organisatie groeit en ze steeds meer mogelijkheden zien en benutten om het visitekaartje van de organisatie te kunnen zijn.
Pedagogisch medewerkers in de Kinderopvang (MBO+ niveau)
Deze training wordt vaak gecombineerd met de training Klantgericht communiceren en handelen tot een vierdaagse!
Ben je geïnteresseerd? Bel of mail Cabosse!
Wij informeren je graag over de mogelijkheden en kosten.
Deze training is in oude vorm opgenomen in de Scholingsgids van FCB. Zie de site van de FCB.
Startdatum | Nog te bepalen |
Max. deelnemers | 12 |
Prijs per persoon | op aanvraag |
Locatie | In company |